9 - Wandeldag 8 Saray - Binkilic - 31,7 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjan Tini - WaarBenJij.nu 9 - Wandeldag 8 Saray - Binkilic - 31,7 km - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjan Tini - WaarBenJij.nu

9 - Wandeldag 8 Saray - Binkilic - 31,7 km

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

03 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

=== Ziekenboeg

Nog in Saray… Tja de hitte en vermoeidheid heeft afgelopen nacht flink toegeslagen met diarree en overgeven. Gelukkig (!) zijn er met mij nog meer ziek en heb dus gezelschap. De kamers worden gewisseld en lig samen met Tini en Annemieke de hele dag te slapen op de kamer. Zij gaan beurtelings naar toilet of naar de winkel aan de overkant voor biscuit en cola. Aan het einde van de middag gaan we het stadje in om soep te eten maar dit valt niet bij iedereen goed.
Om elf uur naar Sedat gebeld om te vertellen dat we vandaag niet komen. Hij is samen met Frans en Yvonne vroeg op pad gegaan en ze lopen dapper door. Sedat is ook aan het overgeven maar hij kan (of wil) niet stoppen. Een lange en zware tocht met veel zoeken naar het pad, gestruin door struiken en een nacht met kamperen in het wild.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laatste paar dagen in Turkije

08 Augustus 2009

14 - Feestje en scheerpartij
Marjan

Hi welkom bij Sultanstrail! Wij: Tini, Annemieke en Marjan gaan eind juli vanaf de Bulgaarse grens naar Istanbul lopen. Dit gaan we niet alleen doen. Sedat Cakir is op zaterdag 25 april al vanaf Zandvoort gaan lopen en het laatste gedeelte gaan we met hem en nog 9 andere, op papier zetten. Een wandelroute van ong 200 tot 280 km in het Europese gedeelte van de grens Bulgarije / Turkije naar Istanbul. De bestaande pelgrimsroute vanuit Europa door Turkije naar Jeruzalem loopt daar grotendeels langs een snelweg. Het is de bedoeling dat we een stillere route in kaart gaan brengen. Loop je via deze site met ons mee?

Actief sinds 26 April 2009