Istanbul - Alkmaar - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjan Tini - WaarBenJij.nu Istanbul - Alkmaar - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjan Tini - WaarBenJij.nu

Istanbul - Alkmaar

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

13 Augustus 2009 | Nederland, Alkmaar

Lieve mensen,

Vandaag terug in Alkmaar, Nederland.

Vanuit Turkije lukte het me helaas niet om in het dagboek te werken, computergedoe of iets anders
De komende dagen ga ik proberen om de site dag bij dag bij te werken. Het schriftje bevat veel maar is niet volledig en uit het hoofd komen ook vele verhalen, herinneringen. Ook deze ga ik erin verwerken.

• 22 Augustus 2009 - 07:59

Trudy Krom:

Hallo Marjan,
    Bedankt voor je reis verslag leuk om te lezen.
    Heel bizonder om zo op deze manier mee te wandelen.

groetjes Trudy

Laatste paar dagen in Turkije

08 Augustus 2009

14 - Feestje en scheerpartij
Marjan

Hi welkom bij Sultanstrail! Wij: Tini, Annemieke en Marjan gaan eind juli vanaf de Bulgaarse grens naar Istanbul lopen. Dit gaan we niet alleen doen. Sedat Cakir is op zaterdag 25 april al vanaf Zandvoort gaan lopen en het laatste gedeelte gaan we met hem en nog 9 andere, op papier zetten. Een wandelroute van ong 200 tot 280 km in het Europese gedeelte van de grens Bulgarije / Turkije naar Istanbul. De bestaande pelgrimsroute vanuit Europa door Turkije naar Jeruzalem loopt daar grotendeels langs een snelweg. Het is de bedoeling dat we een stillere route in kaart gaan brengen. Loop je via deze site met ons mee?

Actief sinds 26 April 2009